newyorkdream

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 28 augusti 2011 21:33

Ska tala om att jag inte hade vetat att en orkan varit över huvudet på mig om inte alla snackat om det i dagar. Det började regna och åska igår kväll men inte så där överdrivet. Sen gick jag och la mig tidigt för jag var så fruktansvärt uttråkad. Vaknade till några gånger av åskan men något mer än så var det inte. När jag vaknad på morgonen sedan hade det slutat regna. Just nu blåser det bara. Dom säger att orkanen minskat från att ha varit en orkan till att bli en tropiskstorm när den nått oss och det ska man väll inte klaga över. Men jag ska vara ärlig, jag är lite besviken. Här har man suttit hela helgen och väntat på att få vara med om något spännande och så får man inte det. Suck!    och det där är inte snö utan regndroppar:P

Ovido - Quiz & Flashcards