newyorkdream

Alla inlägg den 25 juni 2012

Vaknade upp mitt i natten av ett helt hysteriskt yrväder...kunde knappt somna om igen och tyckte nästan att det var lite läskigt, så kramade om Calos som sov helt ostört och fann mig själv  lugnad igen och kunde somna igen...

Helgen har varit vild som vanligt i staden New York, I Fredags var det avslutningsfest/ avsnedsfest för Susie, en tjej från skolan. Det var verkligen super kul! Jag förade hos Vanja och sen mötte vi upp folket( 60 pers från skolan) utanför bar Coyota Uggly, Sen drog vi till en annan bar jag inte minns namnet på,Där vi partade all night long. Det blev mycket skratt tårar och svett för ja det blev hett!!


 

 

Bakis halva/hela lördagen och sen möta upp pojkvännen, hans kusin Danny, och väner Hanri och Yovanni på tree house innan vi drog vidare till Home sweet home, vilket är baren där jag och Carlos först kysste varandra...

Där blev det galet mycket dans till härlig 90 tals musik innan vi traskade hemmåt.


 

(Yovanny,Danny,Henri)



...Och så lever man livet i New York City!



Ovido - Quiz & Flashcards