newyorkdream

Alla inlägg den 14 januari 2012

Gick upp halv 9 idag, kunde inte sova mer. Har börjat bli så morgonpigg. Funderar på att gå och tvätta snart innan jag ska ge mig in till Manhattan för att träffa upp en klasskamrat och gå och köpa stepp skor och kolla efter en pjäs. 

Veckan har varit riktigt nice, men kroppen är helt död efter tre danslektioner och en två timmars stretch lektion där man böjt kroppen i alla möjliga olika omänskliga ställningar. Bara undrar när man ska återställas innan det rullar igång igen nästa vecka. 

Hade velat göra några auditions för skoluppsättningar denna termin också men upptäckte att det inte skulle gå med mitt schema, alla reptider skulle vara på kvällarna från 6 då jag har teaterlektioner. Så måste tänka på det nästa termin när jag sätter ihop mina klasser. 





Ovido - Quiz & Flashcards