newyorkdream

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 27 januari 2013 00:31

Igår när jag kom hem hittade jag ett brev, och det var mitt employment authorization card!!!! Så glad och lättad att man får vara kvar ett år till men samtidigt börjar bli lite(enormt) nervös för att jag ska kunna uppleva kraven. Jag kan inte riktigt komma undan med att skjuta upp audition sökandet längre. Men jag antar att allt kommer att bli lättare med tiden. Flera roliga grejer hände igår, det snöade! Vilket det gjort lite idag också, mysigt. Efter jobbet mötte jag Carlos och hans arbetskamrat Arthur, de blev några öl på stammisstället sen vidare till en helt tom nattklubb, då menar jag att det inte direkt var någon lång kö till damernas och barntendern spelade angry birds på mobilen. Så vi blev inte kvar länge, så tillbaka till baren tills natt blev till morgon och sen Lyxa till det med taxi hem vilket inte direkt är en lyx i new york men nice är det.

Skapa flashcards