newyorkdream

Alla inlägg den 17 juni 2012


Halloj, Har legat oh snörvlat i sänger några dagar nu, som tur var har jag återhämtat mig relativt snabbt för att vara jag tack vare mr sötnos som har varit ute och köpt soppa och medicin till mig och sett till att jag tagit dem även då jag trottsat allt jag kunnat pga den ohyggliga smaken...

Förutom att vara snorig och äcklig har jag varit rätt upptagen i skolan då sista veckan på vårterminen väntar och mycket ska göras. vad är då den ultimata avslappningen under helgerna om inte att utforska New Yorks alla hörn tillsammans med pojkvännen. Förra helgen visade Carlos mig en jätte fin och mysig promenad bro som går längst the west side. Några drinkar här och där och så klart långa sovmorgonar ;) 


här är ialla fall lite bilder jag kommit ihåg att ta... 


 

   











 

Berömda ''köttpaketet'' ovan...



När jag inte utforskar staden eller ligger sjuk eller larvar mig i skolan slänger jag ner lite fär på papper som min kära moster så elegant skulle ha uttryckt sig....


        

Ovido - Quiz & Flashcards