newyorkdream

Alla inlägg den 29 april 2012

Kom precis hem från ''lunch dejt'' med miss Vanja. Så otroligt skönt att för omväxling få ha konversation med en begåvad kvinna istället för ett gäng småpojkar med bärs. Det blir lixom en annan klass på det hela som jag inte är för bortskämd med nu för tiden. Inte för att jag inte uppskattar deras sällskap också för det gör jag, i rätt mängder :P Det känndes ialla fall som en riktig ''sex and the city'' förmiddag att åka in till manhattan på en söndagförmiddag för kaffe med vänninnan och diskutera  manus, svärföräldrar och tröga män.

Och appropå pojkarna då så gick vi ut igår, hela gänget...de fyra pojkarna och jag. Vi gick till ''Home sweet home'' på manhattan och det var helt klart ett godkännt ställe. Inte dyrt, nice med lite oldschool musik och många glada dansandes ialla varianter. Det blev så klart en välldigt sen kväll och hemma vid 6-7 om jag minns rätt. Fördelen ialla fall med att bo med två killar är ju att man inte behöver åka hem ensam tjej mitt i natten i Jersey vilket är av otroligt värde.

......

Dom bytte äntligen låsen hos oss igår också. Hur länge har man inte väntat på att det skulle bli gjort? Skillnaden mellan ägarinnan och ''hyresvärden'' är att hon får saker gjort medan han leker kurragömma.

Ovido - Quiz & Flashcards