newyorkdream

Alla inlägg den 23 april 2012

Nu har man suttit inne i princip hela helgen och inte gjort ett skit. Hade det varit för någon månad sedan hade det varit normalt men nu när jag varit ute och röjt varje helg och inte haft en lugn stund över till att ja bara vara så har det gjort mig enormt rastlös. Micke sa det när han kom hem igår, "när lägenheten är såhär ren har Sophia haft tråkigt. " Ja Sophia har haft riktigt tråkigt och så är man ledig en dag till på köpet. suck!. Det blir till och handla lite mat, sen skura lite golv tror jag och kanske tvätta nått fönster eftersom det nu också har slutat regna efter 2 dagars regn non stop.

Nästa helg måste jag fan göra nått kul, får se om jag ska hjälpa Vanja med hennes hår och ha den där tjejkvällen vi pratade om, annars så tror jag att jag slängr ihop en hemma fest för tror inte jag har råd att leka kung i baren något mer denna månad.

Och så börjar jag bli riktigt trött på alla amerikanska killar där ute. Det är som att bara man ger efter lite grann så har man plötsligt skrivit på nått kontrakt om att man ska dejta  i veckor och sms varandra sent på kvällarna och allt det där. Och ändå så har man hört att de amerikanska killarna ska vara tvärt om men det har vi inte sett än. Kan ju vara så att bara för att man själv visar att man egentligen inte bryr om att träffas igen så blir man plötsligt något att jaga efter och vi alla tjejer vet ju hur killarna älskar jakten. Och så komemr smsen.."men du sa ju att du tyckte om mig. vi pratade ju hela natten om våra känslor. du sa ju att du ville ses igen?" Eh ja så klart dummer, vad fan skulle jag annars säga? Dom ser ju så jäkla stolta ut över sig själva och självsäkra som om det är dom som håller i alla trådarna och har full kontroll på hur det ska utvecklas. Klart man spelar med tills man är långt därifrån igen och inte behöver se de där stora puppy eysen stirra upp på en.  Ska man behöva spela så där klängig och krävande bara för att  bli av med dom?


Nä nu måste jag gå till affären innan jag blir tokig..


xo



 

 

Ovido - Quiz & Flashcards