newyorkdream

Alla inlägg den 22 april 2012

Jag hade storstädning av hela lägenheten häromdagen och det visade sig vara uppskattat av våran nye roommate Luigi...

  


haha..

Igår var jag ute, SURPRICE!, efter en sen lektion i acting for film åkte jag hem till min svenske väninna Vanja som bor i Brooklyn. Ska säga att det var riktigt nice att för en gångs skull ha en riktigt tjejig kväll och snacka killar och sånt, dricka vin och fixa sig tillsammans. det var länge sen. Sen drog vi in till manhattan igen och gick förbi Belmont där vi råkade bli kvar fram tills 4 på morgonen. Träffa lite folk från skolan, vilket inte är så ovanligt och hade kul.

Sen var man ju rätt bakis när man väl krälat ur sängen idag men med en stor hög tvätt som står och tickar och tom kyl så var jag tvungen att bita ihop och göra de där tråkiga sakerna. Vi invigde våran ugn idag, haha ja ett halvår efter att vi flyttat hit men vi har itne fattat hur den funkar för att vara helt ärlig. Så jag gjorde lite mysig lördagsmiddag och duka tillockmed..Känndes riktigt sofistikerat.


 

Ovido - Quiz & Flashcards