newyorkdream

Alla inlägg den 16 april 2012

Gårdagen spenderade jag tillmesta dels sovandes, kommer inte ihåg när jag varit så trött senast. Måste vara över ett år sedan ialla fall. Så förutom att överlämna nycklar till Luigi den nya killen så fick jag inget nyttigt gjort, men vad förväntas efter två dagars festande. 

Ikväll har jag blivit bjuden på teater av min vän Andrea, en Tennessee Williams pjäs, vet inte vilket som hennes kompis produserar. Är tydligen premiär så det blir fest efteråt med annat teaterfolk. Blir kul! Har inte varit på mycket föreställningar sedan jag flytta hit.

Idag är en sådan där fanstastiskt vacker dag med sol, blå himmel och vindstilla. Mmm man vill vara glassa på stranden, just nu strax under 30 grader varmt och jag kokar här i min bastu till lägenhet. snart fram med fläcktarna igen då.

Måste hinna med att göra lite nytta innan jag ger mig iväg ikväll också. Har manus att memorera, sånger att öva och ett rum som ser ut som ett bombnedslag. Vag gör man först??

Skapa flashcards