newyorkdream

Alla inlägg den 10 april 2012

Som ni vet har jag/ vi varit med om ett mindre helvette den senaste tiden pga vad som hände mellan mig och våran roommate. Inte nog med att jag i domstolen sedan inte vann och inte fick besöksförbudet så har jag varit tvungen att vänta på att han ska dyka upp när som hällst för att hämta resten av sina saker. Vilket han i nuläget fortfarande inte har gjort. Haft mördrömmar varje natt den senaste veckan för att jag vet att jag måste träffa honom en gång till men inte vetat när och under vilka omständigheter. Idag har jag varit så pisst över läget att jag bara velat ta all hans skit och slänga ut genom fönstret men våran kära hyresvärd som är den största fegisen i Amerika har sagt " nej rör inte hans saker, när är ni hemma så han kan komma och hämta dom"Problemet har varit att han också hela tiden skickar hit folk för att titta på rummet och ingen kan ju flytta in så länge hans skit är kvar. Och idioterna som kommit har varit den ena värre än den andra. Idag var en kille här som såg ut som har precis tagit en lina på plattan och börja tjafsa med mig om priset, som om det är jag som bestämmer. Nej jag bara har ansvaret över allt och arrangerar allt men jag bestämmer inte priste på rummet. Mindre än 5 min efter det puckot kommer en till. Jag bara tar ett djup andetag och förbereder mig på det värsta. När jag öppnar dörren står två tvättäckta esteter och ler utanför min dörr. Två unga killar, och han som var intresserad av rummet var till och med mode stutend :D Vi klicka på en gång och hans kusin då som var med var också skådespelare. Dom var skit trevliga och han ville verkligen ha rummet sen också. Nu är bara problemet att få hyresvärden på tråden. Blir så trött på honom för folk undrar om han verkligen existerar för de enda sättet man har kontakt med honom är typ via sms. Jag har ju träffat honom så klart men ändå. Hoppas verkligen det blir han som tar rummet för vi sa att vi skulle ta ett glas vin och fira vår nya vänskap. Ha snacka om räddning på dagen!



 

Skapa flashcards