newyorkdream

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

BAKIS!!

    

Galet det blev i går...festen började redan på tåget in till manhattan då micke delade ut partyhattar till folk på tåget och dansade runt och sjöng. han fick till och med folk att sjunga för mig på tåget det var helt galet. Så fick jag en blåbärsdonut av en kille ochså för att jag fyllde år. På väg till krogen tyckte micke att vi skulle " hi fiva" folk som passerade så det gjorde vi hela vägen och alla vi sa " hi five" till gav oss hi fives. Skit kul! Sen kom vi till Belmont Lounge där  det var smockat med folk både från skolan och andra, men det var riktigt nice stämning och många kramar och pussar blev det och så lite mer sång så klart. Efter många timmar var det tal om efterfest så då åkte vi ett stort gäng(flera taxibilar) hem till en tjej från skolan som såg väldigt förvånad ut när vi kom inklampandes men där var det lika galet. Sen runt 6 på morgonen ville vi ha mer öl så vi hoppa in på en kinarestaurang och beställde några  kannor öl som vi snabbt drack upp men efter det var jag för slut för att ta mig hem så jag bestämde mig för att slagga hos en av gabbarna. man somnade kanske runt en 10 på förmiddagen och kravllade sig upp igen vif 4 på eftermiddagen otroligt bakfull och sleten.

Ikväll är det meningen att jag ska åka hem till min Brazilianska vän och säga hej då till henne då hon åker hem till Brazilien :(..hur fan ska man orka?...ne men jag måste. Och så fyller hennes roommate år också som jag också känner så jag kommer nog inte undan.

Imorgon bitti sen kommer folk och ska kolla på rummet och tydligen har jag blivit ansvarig för folk ringer mig ang annonsen som jag inte laggt ut och vill diskutera med mig. Hallå lixomm som om jag har tid och ork med det...jaja nu måste jag sadla om för ikväll blir det mer fest :)

    

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Okej, hade inte tänkt fortsätta blogga men eftersom ens moder på andra sidan havet har efterfrågat så kan jag inte säga nej. Var en himla massa tid sedan jag blogga senast... Vad gör jag nu för tiden? Ska berätta lite kort innan jag ska spring...

Man går upp vid 12, går raka vägen till köket för att påbörja lunchen. Idag blev det oxsvannssoppa. När maten står på spisen är det till att stryka Carlos jobb skjorta. Efter maten fixar jag en macka som mannen tar med sig för att äta efter jobbet. N...

Idag har jag fått lite viktiga saker gjorda. Börja med stortvätt, sen storhandling och matlagning. Eftersom vi försöker bli lite hälsosammare bestämde jag mig också för att göra hembakt fullkorns bröd som nu står och jäser. Sitter nu och väntar på at...

Igår när jag kom hem hittade jag ett brev, och det var mitt employment authorization card!!!! Så glad och lättad att man får vara kvar ett år till men samtidigt börjar bli lite(enormt) nervös för att jag ska kunna uppleva kraven. Jag kan inte riktigt...

jag har sagt det förut men jag säger det igen. Jag längtar hem! Man tror inte att när man tar beslut som ung, beslut om att resa, studier, jobb osv att det kommer att förändra hela ens liv. Jag började precis inse det när jag fick höra att häromdagen...

Ovido - Quiz & Flashcards