newyorkdream

Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

jag kan inte sjunga!




Jag skojar inte! Jag har alltid tänkt att jag är helt ok på att sjunga och att med lite mer träning skulle jag kunna bli ännu bättre men de senaste månaderna har jag bara blivit sämre och sämre. Hur är det möjligt?! Det måst evara rökningen, FAN! Först tänkte jag att det bara var jag som inbilla mig men när lärarna gör miner så fort du öppnar munnen och ställer sig bredvid bara dig i kören som om du var den bristande länken då är det inte bara inbillning. Fan , detta betyder ju att jag måste bli jätte bra på dans för att kompensera annars kan jag ju bara glömma musikal.och så regnar det och är grått idag så humöret ligger någonstans i ett blött dike.

Fick  en  brownie av min danslärare idag, han bakar dom själv och dom är HIMMELSKA! Så kom jag på att jag ju snart fyller år och att Mamma och moster kommer hit så jag har nu beställt en 18 bitars brownie plåt till min födelsedag av min lärare :P mumms! Karin och Ingeborg, ni kommer bara svimma och Imenne, to bad you're not gonna be here. Men jag lovar att göra ett inlägg där jag enbart beskriver dessa underverk till sötsaker. 



 
 
Ingen bild

Imenne

16 februari 2012 22:54

Hahahaha...sophia har fått en BRA anleddning till att sluta röka..jippie :D AA, skulle vara nice om man kunde få brownies skickade elektroniskt :P Men måste ändå sluta med sånt...Här ska kroppen få bli sund XD Men du är inte dålig på att sjunga, du måste bara SLUTA RÖKA...faktum liksom

Sophia Benjelloun_455@hotmail.com

17 februari 2012 03:41

haha tänk att jag visste att någon skulle kommentera det :P ne men en nedtrappning ska väll gå att ordna. Ska tänka på dig när jag slukar chokladen sen ;) ta hand om dig. Btw, att träna och så är bra av hällsa men utseende mässigt vet du att du inte behöver

 
Ingen bild

18 februari 2012 20:32

du skulle göra vad som helst för en roll gör vad som helst för din hälsa o att behålla dina talanger för min eller din skull du kan lägga ner ,,det vet vi o märker du inte hur glada vi blir då -för vi älskar dig ju!!!lilla åsna

 
Ingen bild

18 februari 2012 20:34

men akta elektronisk cigg bara en man fick hela nunan antänd o blev utan framtänder av såna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Okej, hade inte tänkt fortsätta blogga men eftersom ens moder på andra sidan havet har efterfrågat så kan jag inte säga nej. Var en himla massa tid sedan jag blogga senast... Vad gör jag nu för tiden? Ska berätta lite kort innan jag ska spring...

Man går upp vid 12, går raka vägen till köket för att påbörja lunchen. Idag blev det oxsvannssoppa. När maten står på spisen är det till att stryka Carlos jobb skjorta. Efter maten fixar jag en macka som mannen tar med sig för att äta efter jobbet. N...

Idag har jag fått lite viktiga saker gjorda. Börja med stortvätt, sen storhandling och matlagning. Eftersom vi försöker bli lite hälsosammare bestämde jag mig också för att göra hembakt fullkorns bröd som nu står och jäser. Sitter nu och väntar på at...

Igår när jag kom hem hittade jag ett brev, och det var mitt employment authorization card!!!! Så glad och lättad att man får vara kvar ett år till men samtidigt börjar bli lite(enormt) nervös för att jag ska kunna uppleva kraven. Jag kan inte riktigt...

jag har sagt det förut men jag säger det igen. Jag längtar hem! Man tror inte att när man tar beslut som ung, beslut om att resa, studier, jobb osv att det kommer att förändra hela ens liv. Jag började precis inse det när jag fick höra att häromdagen...

Skapa flashcards