newyorkdream

Alla inlägg under januari 2012

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 10 januari 2012 14:54

Nu är man tillbaka i New York efter semester hemma i Sverige. Jätte konstigt att vara tillbaka eller att ha varit hemma eller hur man nu ska förklara det. Jag hade några underbara veckor hemma ialla fall med mina närmsta vänner och familjen så klart. Fira jul, fira nyår, träffat småsyskonen och också träffat nytt galet folk. Men nu är man hemma igen hos alvaret och igår satte skolan igång. Men man ska ju aldrig ha någon tur om man heter Sophia Benjelloun för innan lektionen går man och käkar Nuggets på donken och så klart ska man bli matförgiftad. Så nu har man spytt konstant sedan igår kl 8 på kvällen och nu är hon ca 9 på morgonen. Jag bara hoppas att jag inte ska spy nått mer för jag måste till skolan idag, och ha dans av alla ämnen. Så jag vågar inte äta nått.


Jul i Stockholm!



   

Ovido - Quiz & Flashcards