newyorkdream

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 28 januari 2012 06:19

Sämsta fredagen på 100år. Har varit uttråkad hela veckan och inte ens kan man få en flaska vin på en fredag. Istället får man nöja sig med Cheerios med mjölk och några avsnitt The Office U.S Men man kan väll inte ha kul jämt antar jag. Suck! Så trött i huvudet och kroppen efter stretchen idag så det hade varit riktigt nice med nått glas innan man däcka men nope det blev det inte. Nä jag är inte bitter alls. Och the Office är ju inte heller deprimerande.

Hoppas ni haft en bra fredag ialla fall och om ni inte har det finns ju ialla fall Lördagen kvar. Jag hoppas på lite mer äventyr då. Vet att jag ska gå och se '' The Twelfth night'' på skolan imorgon där bland annat min fantastiska drama queen till lärare spelar. Så det är ju något.


                      


Ovido - Quiz & Flashcards