newyorkdream

Alla inlägg den 12 januari 2012



Såhär såg man ut idag. Inte direkt lika påbylltad som hemma i Stockholm. Soligt och rätt vindstilla, och flera plussgrader. Den här dagen har varit betydligt bättre än måndagen och tisdagen kan man ju lungt påstå. Magsjukan eller matförgiftningen har jag redan nämnt men vilket ledde till att jag inte vågade äta nått på hela tisdagen för att undvika att spy mer, så hungrig rusar jag till dansen och halvt svimmfärdig kommer jag 15 minuter sent och måste slänga mig ner och göra sit-ups. Sen kännde jag mig bara allmänt förvirrad resten av dagen. Men idag var riktigt kul. Kort dag i skolan, min första Step lektion, vilket iof var rätt svårt men skit kul. Måste bara köpa step skor nu också. Sen kom min danslärare fram till mig. Jag har ju inte kunnat skriva upp mig på musikal den här terminen för att klassen varit full. Och han sa ialla fall till mig att han hört att jag inte kunde skriva upp mig men att jag skulle säga till  nere på kontoret att jag fått tillåtelse av honom att ändå vara med på lektionen. :D JIPPI! så nu får man fortsätta på musical theater. 

Så efter en sådan härlig dag trippar man hem till lägenheten i jersey. Och en sak som är riktigt konstig, jag går och lägger mig skit tidigt nu för tiden, typ 8-9,och det blir bara tidigare och tidigare varje kväll. Kanske fortfarande hänger efter den svenska klockan. Men det är väll rätt bra att lägga sig i tid, och så vaknar jag super pigg runt 7-8 på morgonen :P 



(gatan på väg hem från skolan, runt 4 på eftermiddagen)

 

Skapa flashcards