newyorkdream

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 18 december 2011 21:45

Idag är det 4 advent. Har städat hela dagen och varit i tvättstugan och håller nu på att packa väskan och boka biljetter för imorgon kväll åker vi till SVERIGE!

Ikväll ska vi också gå på julmiddag hemma hos vän kompis som bor precis i närheten av oss. Mmm gott :P!


I torsdags inträffade äntligen musikal föreställningen jag så länge bävat för men det var riktigt kul och trotts några misstag som enligt micke i publiken inte märktes var jag riktigt och är riktigt nöjd :D Jag har tyvärr inga bilder från showen för publiken fick inte fota eller filma men jag har en annan fin bild från en av mina teaterklasser. 




Nä nu måste jag packa vidare...SES SNART!! 


 


 

Skapa flashcards