newyorkdream

Alla inlägg den 2 december 2011

Jag såg en mus igår! Jätte söt liten mus som helt förskräckt sprang över köksgolvet. Jag blev så överaskad att jag skrek till och väckte min roomate som låg och sov, så han kom ut i köket och frågade vad det var. Nu vill han köpa en sån där hämsk lim-fälla, som en platta med super starkt lim på så när musen springer över fastnar han. Jag frågade honom, men han dör inte av limmet va? Nej, svara han, han fastnar bara. Men vad gör man med musen sen då? frågade jag. Man slänger bara ut den. Va?! det var det värsta. Det kommer inte på frågan. Usch vad taskigt. Då kommer musen att typ antingen bita av sina ben för att komma loss och sen förblöda till döds eller svälta för att den sitter fast. Nej Nej, då får Jerry(musen) hällre bo kvar.


                                                  
                     


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards