newyorkdream

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 25 november 2011 01:41

Hallå och happy Thanksgiving! Hade hur många planer som hälst för den här dagen men alla gick åt skogen. Inte mycket att göra åt. Men en super bra sak med denna dagen är att micke och jag äntligen fått ett matbort!! :D Vi gick ut för att köpa kol till vattenpipan och jag skulle köpa lite mat, alla affärer upptäckte jag då var stängda men vi fick tag på kol. På vägen hem pratar jag om hur oinspirerad jag är att laga mat i vårat kök för vi varken har en ugn som funkar eller att matbort att äta vid. Vad ser jag då i samma sekund? där vid vägkanten runt hörnet från vår dörr står en stort vitt matbord! Folk ställer ibland ut saker de vill slänga på gatan så kommer sopbilen och hämtar det. Micke och jag bara titta på varandra som om någon skämtat med oss. Haha klart vi tog det!! Så nu har vi ett super bra matbort äntligen!! Snacka om ett Thanksgiving mirakel XD 


 

Ovido - Quiz & Flashcards