newyorkdream

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 2 november 2011 20:58

Riktiga Halloween var nu i måndags och ja man håller väll fortfarande på att återställa sig från den kvällen. Micke och jag klädde ut oss på nytt och drog in till christoffer street downtown. Och det var det värsta jag någonsin sett. Det var så mycket folk och alla i olika galna kostymer. Och det var transor blandtat med homosexuella blandat med hetro och alla var helt galna. Alla ragga på alla och folk var fulla och bråkiga men inte så där jobbigt utan det vr faktist lite av en magisk stämning i luften. Vi kom till en klubb jag inte minns namnet på och träffade upp en skolkamrat Maxxie och hans kompis och där festade vi fram tills de stängde. Att ta sig hem sen var en annan historia, det gick så klart men det tog tid. 5 på morgonen fumlar vi oss in i lägenheten och slocknar. Sen var det bara att ,morgonen därpå, sätta på kaffet, ducha och traska till skolan. Ja det har varit en lång och händelserik Hallowen som jag aldrig glömmer :)


(det är inte så bra bilder , jag vet men de är tagna med en usel mobilkamera:P)



Här har vi våran receptionist i skolan !!!

 


...och själva receptionen så fint halloween pyntad


             


Ovido - Quiz & Flashcards