newyorkdream

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 13 oktober 2011 20:50

Haha jag slutar aldrig förvånas. Imorse var jag skit stressad för attjag minst av allt i världen vill komma sent till min musikal klass, Min lärare blir hulken. Och efterom jag jag bara inte kom upp ur sängen på morgonen hade jag inte heller nån tid alls att gräva fram några snygga kläder eller sminka mig eller fixa håret eller nått sånt alls. När jag springer till tåget , i regnet,stoppas jag av en lång mörk kille.

'' Hello gorgeous, can i ask you a question?''

'' i don't have time, sorry''

'' ok, listen. You are gorgeous and i like what i see so if i can get your number i can call you and ask you my question when you have time.''

'' ehh, ok why not''.


Jag menar, varför inte lixom. Han var rätt snygg ;) och jag tror att det kan vara bra om man ibland inte alltid beter sig på samma sätt och gör som man alltid har gjort och jag skulle vilken annan dag bara vänt på klacken och fortsatt marsen mot tåget men inte denna morgon. Nu bryr jag mig inte så mycket han ringer eller inte , och om han gör det vet jag inte om jag kommer svara :S :P. Men det är ju inte varje morgon som man blir uppragad när man joggar till tåget, i regnet iklädd typ träningskläder. Så det var kul:) ... och jag kom i tid till lektionen :D

Ovido - Quiz & Flashcards