newyorkdream

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 3 oktober 2011 04:13

Söndag kväll!! jesus vad veckan har sprungit iväg. Eftersom jag har skola 6 dagar i veckan hinner jag inte bli så uttråkad och det är ju jätte bra. Men en hel dag vila hade varit nice eller två :P. Men nu är karusellen igång och det är rep med scenpartner, sånger som man ska kunna och ständig träningsverk efter 2 danspass i veckan. Och redan har två veckor bara gått sådär oförskämt snabbt.

Nu sitter man hemma och försöker sortera veckans kommande uppgifter i någon kronologisk ordning samtidigt som man smuttar i sig veckans ranson av alkohol, öl. Ja men jag måste ju få lite helg:P

Ska dock inte klaga för jag har faktist varit på dejt idag. Japp det har jag. Och vi gick på bio och såg Drive som var bra. Nu ska jag snart sova så jag pallar med en till vecka.  

Skapa flashcards