newyorkdream

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 26 augusti 2011 23:09

Orkan på inngång denna helg. Kul eller vad säger man? Har ju alrig varit med om en orkan förut så vad fan ska man förvänta sig? Det sägs att det ska slå till värst i New Jersey, jahapp bara för att man har flyttat hit. Och andra sidan så ska det inte slå så hårt på det området i Jersey vi bor. Men inte blir det en awsome helg med långa promenader under månskenet med en mystisk lång, snygg man inte. Nej här får man nöja sig med Sprit, vattenpipa och hyrfilm tillsammans med Micke. vilket inte är helt fel det heller :D. 

Sen startar sista veckan på första terminen på LSTFI och det kan man ju så klart inte fatta. Att det har gått så snabbt att man redan har klarat av en tredjedel av utbildningen, om jag nu inte förlänger dvs. Har varit OTROLIGT lärorikt och inte alltid super kul men för det mästa. Det som varit minst roligt har väll varit oseriösa elever man varit tvungen att sammarbeta med. Det har varit rätt irriternde när det gått ut över ens egna tid och planering. Men sådanna finns ju överallt. 

...Och om jag nu överlever helgen, ta i trä, så kommer mina efterlängtade pengar på tisdag och då jävlar ska jag ut och festa !!!!! Har tagit reda på vart man kan gå om man så olyckligt som jag råkar vara några månader under 21. Så ta hand er i svea nu och tänk på att inte klaga allt för mycket på om det är lite grått och mulet där hemma nu, Det kan ju alltid bli värre XD 

Ovido - Quiz & Flashcards