newyorkdream

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 9 augusti 2011 23:55

 

Hallåj, så klart att när man klagar så ska något värre hända. Idag har det istället spöregnat som ni kan se. Och så slutar det lagom tills att man har kommit hem. Skulle faktist inte klaga om det inte vore så att jag fått vattenskador på mobilen. Den låg i väskan som blev totalt genomblöt. Har suttit och fönat den men det verkar inte hjälpa :( Me verry sad about that....

Och den här dagen som böjade så bra med komplimanger från läraren och eleverna och trevliga människor och ett allmänt gott humör från min sida så ska man få en anledning till att klaga, VA! vad e detta?..........


Näh nu måste jag gå och göra piruetter inför morgondagens balett, och ja ja skratta ni som försöker föreställa er mig dansa balett. Jag bjuder på den ;)


Ovido - Quiz & Flashcards