newyorkdream

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Sophia Benjelloun_455@hotmail.com - 8 augusti 2011 02:38


 


Jag vet att vi människor alltid ska hålla på att klaga på temperaturen och jag med för den delen. Att det antingen är för varmt eller för kallt men jag ska tala om en sak, det är faktist INTE ROLIGT att känna att man dryper om svett redan efter 15 minuter utomhus. Jag försöker att inte klaga men efter en viss grad blir det bara löjligt, kan det inte vara mulet en enda dag på hela sommaren?! Det är faktist en allvarlig situation och inte bara jag som mesar mig för dem har gått ut med varningar till folket på nyheterna om att ta det försiktigt i denna rekordvärme. Jag har till och med pratat lite med min kusin och moster som för tillfället befinner sig någonstans i Indien och de har exakt samma temperatur som vi har här. Helt sjukt varmt med andra ord. Jag hade nog också kunnat klara av det hela en gnutta bättre om jag haft AC eller en fläckt hemma vilket jag nu INTE har.


Så nu har jag fått klaga av mig om det....


Måste berätta en lite lustig sak för er. Imorse när jag vakna, gissa vad jag hitta utanför min dörr? Ni kan aldrig gissa......................................

................................Jo där låg en ung halvnaken kille och sov som jag aldrig sett i hela mitt liv. Haha nu vet jag ju vem det är, det är den tredje personen som bor här, men det sjuka är att jag för att kunna ta mig ut och in ur mitt eget rum måste passera genom hans sovrum och eftersom jag inte sett honom förut pga att han aldrig varit där blev jag minnst sagt förvånad. 


Imorgon börjar en ny vecka på Lee Strasberg med nya utmaningar och allt det där. Det är verkligen jätte kul men jag skulle behöva ett litet mini mini lov. Men jag får vänta 4 veckor till och då hoppas jag också att min mami kommer hit och hälsar på som hon lovat. 


                                                  

            xoxo  

Ovido - Quiz & Flashcards