newyorkdream

Alla inlägg den 18 juli 2011

heej alla! Nu har man snart varit i New York i en månad då. tiden bara springer iväg och det känns fortfarande som första väckan. Men när man tänker efter så har man hunnit med en hel del.  jag tror bästa sättet att återberätta månaden är med bilder. så här är lite bilder från månaden som varit....                        

Som ni ser finns det oändligt mycket att se och göra. Men eftersom vi nu har börjat skolan för tre veckor sedan så hinner vi inte roa oss så jätte mycket.

Just i denna stund ditter jag på starbuck´s på roosevelt island och tar mig en kopp kaffe och utnyttjar gratis wifi innan jag ska bege mig till skolan och ha sånglektion. var ett tag sedan jag sjöng något seriöst men har sagt att jag ska sjunga " all that jazz" så lite nervös är man nu....hur ska detta sluta ?! hehe... sen ska jag öva bort min accent på Accent redouction klassen och efter det blir det Yoga tillsammans med Carlos ;)

Ovido - Quiz & Flashcards